Menu główne
- Aktualności
- Standardy Ochrony Małotelnich
- O szkole
- Dla rodziców
- Dyżur nauczycieli
- E - dziennik
- Sekretariat
Dodatkowe menu
- KADRA
- ŚWIETLICA
- PRZEDSZKOLE
- Biblioteka
- Samorząd uczniowski
- WOLONTARIAT
- PROJEKTY
- Szkolenie nauczycieli z zakresu prowadzenia zajęć z robotyki i programowania w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych wśród uczniów i nauczycieli województwa podlaskiego”
- Materiały szkoleniowo-dydaktyczne do szkolenia dla nauczycieli z zakresu kompetencji cyfrowych w kontekście prowadzenia zajęć z zakresu robotyki i programowania w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych wśród uczniów i nauczycieli wojewód
- „Podniesienie kompetencji cyfrowych wśród uczniów i nauczycieli województwa podlaskiego” - materiały szkoleniowe
- Projekt: „Ponadnarodowa mobilność uczniów” pn. "Aktywne ciało, Otwarty umysł"
- Pomarańczowa Szkoła - Bank Żywności w Olsztynie.
- Projekt „Dobry Zawód – Fajne Życie”
- „Nie zgubić talentu – rozwijanie kompetencji kluczowych u dzieci z Oddziałów Przedszkolnych
- "Pola Nadziei"
- PROFILAKTYKA WAD POSTAWY DZIECI W POWIECIE GRAJEWSKIM
- "Poznaj Polskę"
- Superkoderzy
- Laboratoria przyszłości
- Wrzesień z „Laboratorium Przyszłości” w SP 2 Grajewo
- Październik z "Laboratorium Przyszłości " SP 2 Grajewo
- Laboratoria przyszłości - listopad
- Laboratoria przyszłości - grudzień
- Laboratoria Przyszłości - styczeń 2023
- Laboratoria Przyszłości - luty 2023
- Laboratoria Przyszłości - marzec 2023
- Laboratoria Przyszłości – kwiecień 2023
- Laboratoria Przyszłości – maj 2023
- Laboratoria Przyszłości – czerwiec 2023
- Laboratoria Przyszłości - wrzesień 2023
- Laboratoria Przyszłości - październik 2023
- Laboratoria Przyszłości - listopad 2023
- Laboratoria Przyszłości – grudzień 2023
- Laboratoria Przyszłości – styczeń 2024
- Laboratoria Przyszłości - luty 2024
- Laboratoria Przyszłości - marzec 2024
- Laboratoria przyszłości – kwiecień 2024
- Laboratoria przyszłości – maj 2024
- Laboratoria przyszłości – czerwiec 2024
- RODO
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Archiwum