Wycieczka do Warszawy - klasa 5A

6 maja 2022r. odwiedziliśmy stolicę. Program zaczęliśmy od zwiedzania przepięknie odbudowanych po zniszczeniach z II wojny światowej komnat Zamku Królewskiego, potem udaliśmy się pod Pomnik Nieznanego Żołnierza w Ogrodzie Saskim i na spacer po Starówce. Tam czekała nas niespodzianka – spotkaliśmy na Rynku Starego Miasta słynnego z występów na yt Pana Jana, śpiewającego kataryniarza, który opowiedział nam o zasadach działania katarynki, mogliśmy nawet sami spróbować naszych możliwości :)
   Po wyczerpującym spacerze (17000 kroków) pojechaliśmy do centrum Warszawy. Przechadzając się przy fontannach pod Pałacem Kultury i Nauki, na schodach przy Złotych Tarasach znów mieliśmy miłe spotkanie – tym razem ze słynnym TikTokerem Ptaszkiem Sową. Były wspólne zdjęcia, rozmowy. Ostatnim punktem wycieczki był wspólny obiad w restauracji Sosiser oraz wizyta w Łazienkach Królewskich,
Wycieczka była naprawdę udana, czas w autobusie umilony był wspólnym śpiewaniem.
Czekamy na kolejny wyjazd, 5a.